[Brmlab] dotaz ohledne zmizelych emailu na seznamu - co s tim

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Wed Mar 20 03:41:11 CET 2013

Zdravim ve spolek,
Muj bratr mi prave oznamil, ze mu jeho konto na seznamu.cz, kde ma emaly, tedy respektive mel emaily, zeje prazdnotou, coz je pro poslednich cca pet let celkem intenzivnich komunikaci znacne suboptimalni. Me se to stalo x let zpet na seznamu take, proto jsem z nej odesel. Mate s tim prosim nejake zkusenosti? Myslite, ze je tam nejaka sance je ziskat zpet? Trochu bych doufal, ze je tam nejaky back up, alespon po nejakou dobu, ale jist si tim nejsem neb jsem takhle prisel o cca 1.5 let emailu u justhost, ktery, kdyz jsem jej kontaktovat, se mi v zasade vysmal co si to jako vymyslim za nadstandarty ...

Nu nic, Bratrovi jsem doporucil je urychlene kontaktovat jak emailem, tak telefonicky, kdyby nekdo tusil jake jsou jeho sance ci navrhoval nejake jine reseni, tak dejte prosim vedet, ja mu to preposlu.

Diky moc,

Z Jeju zdravi,

Frantisek

PS samozrejme mu doporucuji zmenit emailoveho klienta :-)

Frantisek Algoldor Apfelbeck

biotechnologist&kvasir and hacker

http://www.frantisekapfelbeck.org

"There is no way to peace, peace is the way." Mohandas Karamchand Gandhi