[Brmlab] Biolab: progress ohledne hledani prostor

Jakub Friedl jakub.friedl at gmail.com
Sun Mar 3 23:14:05 CET 2013

Tenhle prostor jsem už za stejným účelem prohlížel v létě a myslím, že se
mi líbil (snad tam tedy byla i ta voda, jinak by se mi nelíbil) a i cena se
mi myslím líbila. Tehdy ale byl problém s tím, že to ten australan nabízel
na pár měsíců a pak nevěděl, zda to bude chtít zpátky. Což byl tehdy
showstopper.
Kyknos