[Brmlab] makroskop - foťák + ovládací PC (v radiolabu)

Ondrej Beranek rainbof at gmail.com
Fri Jun 28 21:05:49 CEST 2013

ad kamera
C-mount kameru do mikroskopu vím kdo má a určitě by jí na pár týdnů půjčil
válí se mu na stole. Chcete-li  zařídím to, zítra bych ji přines. Jen si
nejsem jist zda cmount máme....

ad foťáky
 Pro naše účely by se hodil cannon neb je velmi dobře hackovatelný díky
čipu digic a projekteu alternativního FW CHDK (
http://chdk.wikia.com/wiki/CHDK) takže část procesingu lze dělat přímo v
něm. programuje se v klasickém C++ a existuje na to velká spousta
vychytávek. Pokud si někdo chce pohrát mohu zapůjčit na hraní kameru cannon
FS100.

O.