[Brmlab] makroskop - foťák + ovládací PC (v radiolabu)

Iva Dobiášovská ivana.dobiasovska at gmail.com
Fri Jun 28 20:21:23 CEST 2013

Já sice jsem taky teda kibicující externista (nebo jak to tu bylo nazváno),
ale klidně se podílet budu, když si pak třeba budu moci něco vyfotit ;).

Foťák mohu myslím levně sehnat (co se zrcadlovek týká), to není problém, ať
už s tím pomoci nebo to zařídit. Z druhé ruky nebo kdyby byl zájem o nový,
tak mám ze školního semináře vazby s FotoŠkoda. Osobně mi nový foťák přijde
zbytečný luxus...
Jako student asi začínám být low-cost expert, takže v tomhle mohu pomoci.

Bylo by mi trochu líto, kdyby to umělo dělat jen obrázky a ne "pořádné"
fotky. Když už se do toho jde, tak proč přijít o tu vizuální stránku...
C-mount výstup co má ten mikroskop je úzký, tak to dělá problémy, ale
tuším, že na ČVUT na tom měli namontovaný alespoň jeden z Nikon Coolpix :).

I.