[Brmlab] makroskop - foťák + ovládací PC (v radiolabu)

Jiří Pinkava j-pi at seznam.cz
Fri Jun 28 15:32:37 CEST 2013

Fotí se bez objetivu, promítáním přímo na čip (tj. musí jít sundat objektiv)
jiné možnosti focení jsme zatím neprozkoumaly (nebo neprovozovaly s
dostatečným úspěchem).

- - musí jít ovládat z PC (USB) a to včetně focení a stažení fotky
- - provoz přímo na napájení z adaptéru (ale baterie se dají vždycky ojebat)

jinak vlastně žádné extra požadavky nejsou.

On 28.6.2013 15:06, Honza Cibulka wrote:
> Zdar, jaky jsou pozadavky na ten fotak? Mam doma Olympus E-PL 2 i s nejakejma objektivama a byl bych
ochoten ho napriklad "dlouhodobe zapujcit".

> [...]
> 3-7kKč, navrhované možné strategie:
>
> a) složíme se a "darujeme" ho brmlabu (kdo by se přidal napište +
> případný odhad částky)
> případně část peněz vysockujem z rady
>
> b) zaplatím ho celý já a pak zkusím(e) z rady vysockovat nějaké prachy
> zpětně
>
> Foťák bych raději koupil dřív než dýl, čekat na další ProjectNight (3
> týdny) se mi nechce.
>
> Taky je potřeba dohodnout jestli bude možné rozumě použít nějaký počítač
> (+momnitor) radiolabu použít pro snímkování.
>
> PS: Taky jsem zaslechl něco o projektuovládání stolu mikroskopu pomocí

Double Helix