[Brmlab] makroskop - foťák + ovládací PC (v radiolabu)

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Fri Jun 28 15:01:47 CEST 2013

jsem ochotna prispet; bohuzel jako studentka jenom malou castkou
vzhledem na svuj financny stav. kdyz jsme se skladali na RGB LEDky do
ledbaru, udelal se online seznam kam se lidi mohli pripsat jmenem a
kolik jsou ochotni dat, mozna by stalo za to zvazit tuto strategii.

chido

2013/6/28 Jiří Pinkava <j-pi at seznam.cz>:

http://chidori.or.cz
"I was twenty-five and too old to be unusual."    James Watson, The Double Helix