[Brmlab] mikroskop - redukce na fotoaparát

Jiří Pinkava j-pi at seznam.cz
Mon Jun 24 14:59:39 CEST 2013

Můžu na testování poskytnout docela pěknou zrcadlovku (Pentax), ale
nemůžu ji tam nechat ...
Mohlo by to ale posloužit k otestování třeba i s ducktape-toilet-pipe
verzí adaptéru, případně tam
i zkusit narvat nějaký kompatk (mám jeden 4Mpix který tam můžu i chvíli
nechat) a porovnat výsledky.
Mohly by jsme udělat srovnávací testy aby bylo vidět kam až má cenu jít ...

PS: Jestli ten foťák rozbyjem tak dostanu zaracha a v Brmu už mě neuvidíte.