[Brmlab] mikroskop - redukce na fotoaparát

Jan Svec jan.svec at kxt.cz
Mon Jun 24 13:29:13 CEST 2013

Ahoj,

taky bych ocekaval M42, ale nekdo mi rikal (Mrkva myslim), ze ten zavit co tam je je 36mm (nicmene jsem to neoveroval).
Jinak tedy nechci malovat certa na zed, ale v te redukci uz je nejaka cocka a nespolehal bych na to, ze jeji ohnisko bude takove, aby se obraz presne promitl na cip nami vybraneho fotaku :) Spis bych rekl, ze to bylo delane na nejaky konkretni model a pro nas by bylo lepsi (a mozna i snazsi), vyrobit si redukci svou (videl bych to na trubku bez optiky se zavitem, ktery se nasroubuje na zavit filtru na objektivu (pripadne na redukci na filtry v pripade kompaktu).
Tot me dva eurocenty...

Kermit