[Brmlab] timelapse kytky

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Mon Jun 24 05:19:54 CEST 2013

Ahoj Ivo,
Moc dik za info, myslim, ze to mohu shrnout v kostce kdyz reknu, ze v tento okamzik je to na me priliz pokrocile. Rozhodne ale chci neco takove udelat s probiotiky, je tam cela rada moznosti od x hodin ci v ramci dnu po tydny.

Nejedes cirou nahodou na OHM 2013? Budem tam mit projekt Food Hacking Base, wiki nize

https://ohm2013.org/wiki/Village:Food_Hacking_Base

a tohle by byl zajimavy projekt, kdyby se dalo udelat neco do 2-4 dnu, mozna kojagulace mleka kefirovou kulturou ci tak ...

Nuze jeste jednou diky za info, za archivuji a doufam, ze to budu moci brzy rozjet, je to moc pekna vec na presentace, ktere casto delam a workshopy.

Z Jeju zdravi,

Frantisek

Frantisek Algoldor Apfelbeck

biotechnologist&kvasir and hacker

http://www.frantisekapfelbeck.org

"There is no way to peace, peace is the way." Mohandas Karamchand Gandhi