[Brmlab] help needed: brmdoor (arduino skillz)

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Jun 19 23:28:30 CEST 2013

On Wed, Jun 19, 2013 at 09:31:39PM +0200, timothyhobbs at seznam.cz wrote:
> Hm? Ten můj kód by měl čekat až se něco dorazí(pokud něco dorazí) a zmrazit,
> pokud se nedorazí nic.  Já takový kód používám běžně pří normální seriálové
> komunikace a funguje dobře.

Jasne, s tou smyckou by to asi v soucasne verzi bylo lepsi, kazdopadne
problem imho nijak vyresit nemuze.

> Ten listen() je pro Nás k ničemu.  Je to
> použity jen v případě, že softwarově ovládneme víc než jeden seriálové port.
>   brmdoor děla jeden port softwarově a jeden přes hardwarem tak není žádný
> důvod používat listen().  V našem případě listen Nám může i škodit(jestli je
> v nesprávném místě) protože vychodí buffer:  Citují odsud <http://
> arduiniana.org/libraries/newsoftserial/>

Zkousel jsem primarne bez listen(), ten byl jen zoufaly napad. :)

> Kód by měl fungovat podle mého čtení.  Kdy jsi to flašnul zpátky na tu
> starou už to zase fungoval?(abychom vyloučili problém s hardwarem?)

Ano. Aktualne je brmdoor funkcni.

	For every complex problem there is an answer that is clear,
	simple, and wrong.  -- H. L. Mencken