[Brmlab] help needed: brmdoor (arduino skillz)

timothyhobbs at seznam.cz timothyhobbs at seznam.cz
Wed Jun 19 21:31:39 CEST 2013

Hm? Ten můj kód by měl čekat až se něco dorazí(pokud něco dorazí) a zmrazit,
pokud se nedorazí nic.  Já takový kód používám běžně pří normální seriálové
komunikace a funguje dobře.  Ten listen() je pro Nás k ničemu.  Je to
použity jen v případě, že softwarově ovládneme víc než jeden seriálové port.
  brmdoor děla jeden port softwarově a jeden přes hardwarem tak není žádný
důvod používat listen().  V našem případě listen Nám může i škodit(jestli je
v nesprávném místě) protože vychodí buffer:  Citují odsud <http://
arduiniana.org/libraries/newsoftserial/>

In this example, we assume that read_gps_data() uses the gps object and read
_thermometer_data() uses the therm object. Any time you call the listen()
method, it becomes the “active” object, and the previously active object is
deactivated and its RX buffer discarded. An important point here is that
object.available() always returns 0 unless object is already active. This
means that you can’t write code like this:

void loop()
{
  device1.listen();
  if (device1.available() > 0)
  {
    int c = device1.read();
  }
  device2.listen();
  if (device2.available() > 0)
  {
    int c = device2.read();
  }
}

Kód by měl fungovat podle mého čtení.  Kdy jsi to flašnul zpátky na tu
starou už to zase fungoval?(abychom vyloučili problém s hardwarem?)

Tim