[Brmlab] Oculus Rift

b00lean b00lean at b00lean.net
Tue Jun 18 13:24:59 CEST 2013

Oculus včera dorazil. Nejake dema jsem jiz v praci uspesne rozchodil.

Vzal bych ho dnes do brmlabu na vyzkouseni, ale nevim kde vzit vykonnej prenosnej pocitac s windows(7) a dobrou (1920x1080~60fps) grafickou kartou(idealne nvidia). Nemate někdo moznost takovy pocitac donest(macbook pro s windows?)

b00lean