[Brmlab] mikroskop - biolab

Jakub Friedl jakub.friedl at gmail.com
Thu Jun 13 18:57:10 CEST 2013

Vzhledem k tomu, ze ten mikroskop (googlil jsem-li spravne) je
metalograficky, a je-li ma predstava o funkci takoveho mikroskopu spravna,
najde asi uplatneni spise mimo biolab (mam pocit, ze neni urcen k
pozorovani v prochazejicim svetle - coz je typicky rezim v biologii) -ale
mohu se mylit. Kazdopadne i tak s nim pujde delat urcite spousta zajimavych
veci, a to i pro biolab, nicmene technici ho asi vyuziji lip.

Nove prostory zatim IMHO nejsou, hlavni prekazka jsou IMHO finance (ale
presneji bude vedet Jirka).

Kyknos