[Brmlab] Povodnovy Brainstorming

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Mon Jun 3 14:56:57 CEST 2013

obavam sa ze ja prilis ruku k dielu prilozit nemozem co sa mojho
skillsetu tyce, ale rada by som sa aspon podelila o napad.

moja skusenost je ze ludia ako jednotlivci su casto ochotni pomoct,
ale narazia na logisticko-komunikacnu barieru - ako dostat ich pomoc k
ludom ktori ju potrebuju?
moj napad je zriadit a provozovat cosi ako komunikacny portal, ktory
by tuto pomoc umoznil sprostredkovat. priklad: sme studenti ktorym
hrozi evakuacia a zaplava a nemame auto, na druhej strane by mohol byt
niekto co ma dodavku a ochotu odviezt co treba. alebo: mam
psa/kocku/slepice a dvor pod vodou, nemam ho kam dat. na druhej
strane: provozuju hotel pro psi/kocky/umim se starat o slepice a rad
se ujmu zvirat ktere docasne prisli o domov. nebo ten vysousec: mam a
zapujcim lidem co mali v obyvaku vodu a ted maji mokre zdi. nebo jen -
jsem v oblasti XY a mam dve silne ruce na odklizeni naplavenin, ozvete
se kdo potrebuje. a tak dalej...
kebyze sa takato platforma vytvori aby sla jednoducho pouzivat a
spropaguje tak aby o nej ludia vedeli, myslim ze by to mohlo mat
uspech. dalo by to priestor narodu ktory obdivujem za schopnost pomoct
si sam spravit presne to.

chido

2013/6/3 Dominik Taborsky <bremby at seznam.cz>:

> Kdyz je to kopie z puvodniho vypadavajiciho zdroje, tak to asi smysl nema.
> Pokud by se informace daly dostat odjinud, napriklad primo z regionalnich
> pobocek, tak by to slo. Ten graf se zakreslenou predpovedi je
> nenahraditelny. A jeste by to chtelo pridat informace o predpovedi srazek a
> info od vodnich nadrzi a prehrad.
>
> Nejsem si jistej, jak moc dobre to je proveditelne. Napsal jsem to prvni, co
> me napadlo, co je potreba a co vim, ze jsou toho brmlabaci schopni.
> Materialni a fyzickou pomoc asi zminovat nemusim.

> [...]

http://chidori.or.cz
"I was twenty-five and too old to be unusual."    James Watson, The Double Helix