[Brmlab] Povodnovy Brainstorming

Dominik Taborsky bremby at seznam.cz
Mon Jun 3 11:42:08 CEST 2013

On Mon, 03 Jun 2013 11:23:11 +0200, niekt0 <niekt0 at hysteria.sk> wrote:

> Zdar,
>
> stick spravil rychly skrip a ja som ho hodil na
>
> http://povoden.brmlab.cz/
>
> (co by mal byt mirror stanice z chuchle)
> Este treba doriesit nejake rozumne aktualizovanie ak vypadne povodny
> zdroj.
>
> Myslis ze to takto ma zmysel?
>
> n.

Kdyz je to kopie z puvodniho vypadavajiciho zdroje, tak to asi smysl nema.
Pokud by se informace daly dostat odjinud, napriklad primo z regionalnich
pobocek, tak by to slo. Ten graf se zakreslenou predpovedi je
nenahraditelny. A jeste by to chtelo pridat informace o predpovedi srazek
a info od vodnich nadrzi a prehrad.

Nejsem si jistej, jak moc dobre to je proveditelne. Napsal jsem to prvni,
co me napadlo, co je potreba a co vim, ze jsou toho brmlabaci schopni.
Materialni a fyzickou pomoc asi zminovat nemusim.

Jinak pro jiz vytopene domy a byty jsou nepostradatelne vysousece. Protoze
minimalne mesic budete susit jen zdi. A alespon v roce 2002 byly tyhle
stroje docela drahy.

eddy