[Brmlab] Povodnovy Brainstorming

Dominik Taborsky bremby at seznam.cz
Mon Jun 3 11:16:55 CEST 2013

Ahoj,

cekal jsem, kdy s tim nekdo prijde :)

Ja ti muzu rict, co lide potrebuji. Pri povodni 2002 jsme meli metr a pul
v obyvaku...

Nejlepsi by bylo znat budoucnost. To bohuzel nejde, takze aspon predpovedi
by byly fajn. Kdyz se divam na zpravy v TV, tak je mi k bliti, protoze ti
idioti (pardon) nejsou schopny rict kloudnou informaci. Porad jen strasi s
tim, kde je kolik vody, jak moc je kdo vytopenej a jak je to strasny. To
je mi k nicemu.

Behem vzestupu techto povodni je nejdulezitejsi znat aspon priblizne
maximum. Takze misto koukani na TV jsem refreshoval web hydro.chmi.cz a
sledoval predpovedi. Jejich web ale misty vypadaval uplne, jindy byl
pomaly, jindy se nenacetly grafy s predpovedmi. Diky tomu jsem nemusel
stehovat nic do patra, protoze jsem vedel, ze se Malse v CB nevyleje jako
pred 11 lety. Jenze dostat se k temhle aktualnim informacim byl nekdy boj.

A kdyz uz predpovedi, tak by bylo fajn znat aktualni stav. Napriklad
Budejcka stanice na Vltave dlouho hlasila prutok 0.00m^3/s. Pak jsem taky
mel vagni informace o vypousteni vody z nadrzi Lipno a Rimov. Jeste ted si
nejsem uplne jisty, jestli soucasna stala hladina Malse je v dusledku
vypousteni z Rimova nebo z ceho...

Tot muj nazor.

Diky na zavrh a mejte se,

eddy