[Brmlab] Oculus Rift

Tomáš Mládek tomas0mladek at gmail.com
Mon Jun 3 01:30:38 CEST 2013

Ahoj,
taky jsem premyslel, ze bych to nadhodil, osobne bych si pro sebe asi
pockal az na vychytanejsi (a levnejsi) consumer version (nekdy ke konci
roku 2014, mam takovy pocit :\), ale na hackovani by byla urcite super i
soucasna verze - na druhou stranu, v Q3 2013 ma vyjit druha verze toho
dev kitu (podle
http://www.pcper.com/news/General-Tech/GTC-2013-Oculus-VR-Reveals-Future-Oculus-Rift-ECS
) Takze za me "mozna" :)

a ad. caveat iii: mam pocit, ze jelikoz je cele to zarizeni v podstate
jen displej, cocky a senzory, tak ty cocky se daji vymenit za
dioptricke. (taky pokud chapu spravne tuhle konverzaci
https://twitter.com/coldcognition/status/289864290536652800 )

--
Tomáš