[Brmlab] shanim meteo balon

Dominik Taborsky bremby at seznam.cz
Sun Jun 2 09:49:40 CEST 2013

On Sun, 02 Jun 2013 00:54:07 +0200, Petr Baudis <pasky at ucw.cz> wrote:

> Rekl bych, ze quadcoptera bude jeste vyrazne citlivejsi na pocasi, coz
> neni sikovne, kdyz si nemuzes dovolit cekat vic nez par desitek minut;
> jestli s tim chces umet pohybovat zalezi na tom, jak velka oblast te
> zajima, imho je to uzitecne i bez toho.

No, pokud chce kolega fotit povodne, tak nevim, to je lepsi ta
kvadrokoptera, nez stat ve vode s lankem :)

> Asi by to nemusel byt nutne balon stratosfericky, ale dalsich cenove
> srovnatelnych alternativ mne vlastne moc nenapada.

Me napada. vzhledem k tomu, ze musis koupit balon tak za 2 000, plus
helium (nebo levnejsi vodik, jestli se nebojis explozi), tak te to vyjde
skoro stejne jako kratky let letadlem. A to nafotis vetsi plochu z
libovolne vysky.