[Brmlab] shanim meteo balon

Dominik Taborsky bremby at seznam.cz
Sat Jun 1 22:49:54 CEST 2013

On Sat, 01 Jun 2013 21:48:26 +0200, Honza Cibulka <honza at datastory.cz>
wrote:

> Čau,
> rádi bychom vyzkoušeli a případně nasadili mapování ze vzduchu (spěchá
> to, jelikož by se to dalo použít při mapování povodňových škod, pokud k
> nim dojde). Kolik ty balóny unesou? Foťák váží do 10 dkg plus vodicí
> lanko...

Ahoj,

velikost balonu se udava podle hmotnosti. Tady je tabulka:
http://ukhas.org.uk/guides:balloon_data

Ja mam 1200g balon od Hwoyee. Mame to spolecne s brachou, takze jeste
nevim, jestli a za kolik bych ti jeden prodal. Ale myslim si, ze ten balon
je zbytecne velkej pro tvoje pouziti - kdyz ti jde predevsim o fotky
povrchu.

Kdyztak mrkni na randomsolutions.co.uk, tam jsem kupoval i ja.

eddy