[Brmlab] Stellaris Workshop

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Fri Jan 18 15:45:34 CET 2013

On 18/01/13 15:33, Rado1 wrote:
> Je Stelaris v niecom natolko zaujimavy, ze by som sa mal naucit robit
> s nim a nie s Arduinom? (u Arduina je pre mna naucit sa python plus,
> kedze shell a perl zvladam...) S C/C++ je to u mna horsie.

Arduino nema s pythonom nic spolocne. Pises tam vo Wiringu co je orezane
C++ s par zjednodusujicimi funkcami navyse. Stellaris ma tu vyhodu ze za
nizsiu cenu ako Arduino Uno ponuka viac ako Arduino Mega, ktore je 2-3x
drahsie.

Ked nevyuzijes pokrocile funkcie Stellarisu tak mozes ist kludne do
Arduina, dokumentacia a komunita je dnes o hodne vacsia. Ak chces nieco
viac, pripadne zainvestovat trochu do buducnosti (dnes asi nikto
nepochybuje ze ARM je to co bude valcovat v najblizsich rokoch) tak by
som siel do Stellarisu.

Kratke porovnanie Arduin a Stellaris Launchpadu je tu:

http://fabhack.com/doc/stellaris/compare

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>