[Brmlab] Objednavka cryptographic tokenov Feitian ePass 2003

Ondrej Mikle ondrej.mikle at gmail.com
Sun Jan 13 23:13:54 CET 2013

Ahoj,

budem nasledovny tyzden objednavat pre seba 1-2 ePass 2003 tokeny, keby niekto
chcel dalsi pre seba, tak napiste. Idealne najneskor do stredy 16.1. 23:59
lokalneho casu.

Info o tokene: http://www.gooze.eu/epass-2003

Jeden token stoji 17.82 EUR, pack 10 kusov stoji 154.28 EUR. Postovne je medzi
4.90 EUR - 12.90 EUR (zavisi od vahy, atd.), by sa to rozdelilo linearne rovnym
dielom.

Token je pouzitelny na SSH/GPG kluce (overene).

Ma interface na PKCS#11, OpenSC, CSP, tj. mal by byt pouzitelny aj na klientske
certifikaty do browserov a rozlicne code-signing schemy (napr. Java, MS,
Chrome...) alebo aj DNSSEC kluce (nemohol som zatial vyskusat prakticky, ale
malo by fungovat podla dokumentacie).

Podmienka: bude si to treba vyzdvihnut fyzicky v brmlabe, nechce sa mi to
posielat postou dalej. Platba bud cash CZK/EUR, alebo na moj ucet CZK/EUR.

OM