[Brmlab] prednaska v Brmlabe mozna?

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Sun Jan 6 15:27:51 CET 2013

Zdravim do Brlmlabu,
Chtel jsem se zeptat, zda by byla chut a moznost usporadat prednasku v Brmlabe na tema "Japonsko a Korea, tak jak je nezname". Jako datum bych navrhl nedeli 13/1/2012, cas flexibilni, mozna od 18:00 cca 1.5-2 hodiny? Vstupne dobrovolne. Jedna se o projekci fot a povidani.

Rada lidi z brmlabu me minuly rok na tuto cestu do Asie podporila, tak bych v zasade rad poreferoval a "dal neco zpet". Prednaska by byla o mem nahledu do danych kultur, byl jsem tam rok, takze jsem neco preci jen zazil. Pred tim nez odjedu zpet do Korejske Republiky, tak bych mel mit jeste jednu v C-base, mozna bude streaming, ale jeste nevim.

Nuze mejte se prima a dejte mi prosim vedet, zda mate o danou akci zajem, bylo by to fajn.

S pozdravem,

Frantisek Algoldor Apfelbeck

biotechnologist&kvasir and hacker

http://www.frantisekapfelbeck.org

"There is no way to peace, peace is the way." Mohandas Karamchand Gandhi