[Brmlab] Rozsireni biolabu...?

Jan Svec jeniks at kxt.cz
Wed Feb 27 17:12:01 CET 2013

Ahoj,

napad je to pekny, biolab by urcite vetsi prostory uzil, jen vidim problem v tom financovani po pul roce. Brmlab, i kdyz bude chtit, tohle ze svych penez neutahne. Takze pokud se ma do neceho takoveho jit, imho je treba mit vymyslene, jak se to bude dal financovat, protoze s vidinou konce za pul roku se imho tezko neco buduje. Samozrejme existuje treba moznost, ze by brmlab prispel nejakou mensi catkou a zbytek by se slozili biolabaci, ale to je jen vystrel do vzduchu a chtelo by to se zainteresovanymi lidmi a radou nejake konkretni moznosti prodiskutovat.
Ale jinak urcite super napad, mne se to moc libi!

Kermit