[Brmlab] dotaz na Mekare

Jan Svec jeniks at kxt.cz
Fri Feb 8 18:52:54 CET 2013

Cau,

mame na projektoru DVI nebo HDMI? Pokud ano, koupil bych normalne kabel mini DP -> DVI nebo HDMI (Alza par stovek).
Je to urcite levnejsi nez Apple redukce a bude to fungovat s TB i DP (jedno z toho uz snad maji vsechny macy). Bylo by dobry
si kabel pujcit a overit, jestli tam Apple nema nejakou vyfikundaci, aby to chtelo jeho redukci. V takovym pripade bych koupil
redukci Apple MiniDP -> DVI/HDMI, kera bde fungovat i v TB portu (naopak nikoliv).

K.