[Brmlab] Upgrade pocitace sargon

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Dec 29 20:14:16 CET 2013

  Ahoj!

On Tue, Nov 12, 2013 at 05:47:40PM +0100, Petr Baudis wrote:
> 	AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4800+ (2.5GHz)
> 	Odpovidajici motherboard asi s AMD chipsetem, normalni featury
> 	8GiB RAM
> 	Pasivne chlazena GK (low-end Radeon HD2xxx)
> 	CD mechanika / vypalovacka
> 	Mozna ATX zdroj
> 	Mozna PCI sitova karta (navic k integrovane aby slo routovat)

  Jako vanocni darek brmlabu jsem timto hardwarem upgradnul sargona
(a zaroven primocarou zmenou kodu zredukoval CPU usage ledbaru na 1/3).
Novy stroj se jmenuje stale sargon, ze stareho sargona zdedil pouze
disk; case zdedil po ecor1.

  Pros:
  * Dve jadra a 8GB RAM (!), gigabitova sitovka
  * DVI konektor (!)
  * CD/DVD vypalovacka
  * Firewire a eSATA port
  * Trochu vic USB portu
  * GK je slaboucka, ale mohla by mozna umet OpenCL (treba na
    debugovani / vyvoj GPGPU software). Umi se spravnymi
    drivery minimalne nejake stare AMD GPGPU solutions...

  Cons:
  * Je to v nesmyslne velke kastli, lepsi jsem nenasel
  * Kastli jsem nenasel predni stenu, tak jsem si provizorne pujcil
    tu z pocitace po da3m0novi pod stolem
  * Nema integrovany reproduktor :)

  Notes:

  * Je tam PCI zvukovka, kterou se mi nepodarilo rozchodit
    (cmipci: invalid PCM pointer: 0xffff); mozno vyrvat
  * Chtel jsem sargona pripojit k zadnim reprakum, ale nenasel jsem,
    kde k nim vede audio vstup; zesilovac je nezapojeny

  P.S.: V output bufferu jsem nechal 100mbit switch vc. 5V adapteru,
ktery v principu funguje, ale zhruba jednou za hodinu se restartuje
(== cca 10s vypadek site). Mozna by stacilo vymenit nejaky kondenzator.

  Enjoy,

	Sick and yet happy, in peril and yet happy, dying and yet happy,
	in exile and happy, in disgrace and happy.  -- Epictetus