[Brmlab] pripravy na 30c3, slo by pripadne v Brmlabu?

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Dec 13 11:04:19 CET 2013

  Ahoj,

On Thu, Dec 12, 2013 at 04:23:32PM -0800, Frantisek Apfelbeck wrote:
> Diky za nazor, souhlasim misto je vzacne. Na druhou stranu neberte to prosim tak, ze bych postavil par stolu a nechal je jen tak stat v Brmlabu. Plan je spis pracovat na vetsich vecech - stolech pres den kdyz tam nikdo neni (samozrejme pristup je otazkou) a kolem odpolednich hodin, kdyz zacnou do Brmlabu proudit mraky hakuchtivych kutilu byt ve fazi blizke kompletnimu vysledku - tedy skladaci stul by se slozil a bud dal nekam ke stane v Brmlabu (ci kolem) a nebo rovnou prenesl do hackerbusu, pokud v nem bude misto - bude to zrejme i nase spani. Zatim jsem se spise nez o misto bal o cistotu prostoru, protoze preci jen trochu rezani a vrtani bych delat potreboval a pristup pro me a pritelkyni, ktery by byl v pohode s clenstvem.

  hovoril jsem o tom s niekt3m a ja ani on nemame nic proti, aspon bude
v brmlabu stale zivo a akcno :) - ani nikdo jiny se neozval, ze by s tim
mel problem, takze to zatim vypada, ze by to bylo v pohode. Jeste se
dohodneme s Orcem, ze na dvore muze tech par dni stale trvale stat Tvuj
"hackerbus", muzes nam rict rozmery vozidla? (Mini, pickup, dodavka,
dvoupatrovy autobus, tramvaj...)

  A jestli potvrdis, ze sis vybral Prahu, jeste by meli radni odhlasovat
Tve clenstvi a pristup, ale to si administrativne pak asap poresime.

	Sick and yet happy, in peril and yet happy, dying and yet happy,
	in exile and happy, in disgrace and happy.  -- Epictetus