[Brmlab] codenights

Ondrej Mikle ondrej.mikle at gmail.com
Fri Dec 13 00:54:48 CET 2013

On 12/12/2013 10:46 PM, David Klusacek wrote:
> myslite, ze by byl zajem o assembler ARMu? Na uceni assembleru IMHO nejvhodnejsi
> procesor, protoze prakticky neobsahuje zbytecnosti a spousta veci (jako treba volani
> funkci) je tam resena velmi elegantne.

Ja bych zajem mel. Napriklad by me zajimalo, jak funguje michani s Thumb/Thumb-2
instrukcemi.

> Napsal jsem v tom takovej primitivni mikrokernel, takze muzu zminit i nektere
> pokrocilejsi triky.

Tohle by taky bylo zajimavy. Vim, ze pro ARMy existuji ruzne implementace RTOS,
ale nikdy jsem je nemel cas zkouset.

> Byla by to spis kratsi prednaska, ARM je jednoduchej takze za chvili nebudu
> mit co rikat.

U ARMu obcas clovek narazi na zakernosti jako Imprecise bus error, kdy preruseni
nastane az nekolik tiku po vadne instrukci. ARM az tak jednoduchej neni :-)

OM