[Brmlab] Vratnica

Tomislav Arnaudov sargonout at gmail.com
Tue Dec 3 21:53:18 CET 2013

Ja by som chcel aby si or(fuck)co poznacila aj moje cislo bot 42 ... Vzorok
DNA mozu anal-yzovat zo septiku uz som tam par vzoriek poslal :)

Btw je toto niekde v najomnej zmluve alebo v nejakom rade ?

A ked uz sme pri tom ...
Dali nam aspon tie pozadovane videozaznamy alebo uz vratnik premazal VHS
inym pornom ?