[Brmlab] Postovni schranka brmlabu

Stevko stevko at stevko.info
Mon Aug 26 15:10:42 CEST 2013

Asi nie je príliš čo vymýšľať.

<Meno>
brmlab, o.s.
Bubenská 1477/1
170 00 Praha 7

Pre zahraničné ešte uviesť štát (vo vhodnom jazyku).

Ako meno pravdepodobne môžeš použiť čokoľvek, čo uznáš za vhodné (tak,
aby si ty vedel, že je to tvoje a ostatní vedeli, že to nie je
spoločné).

Stevko

V Pondelok, 26. august 2013 o 14:54 +0200, cored.coder na gmail.com
napísal(a):
> Diky, s latenci a globalnim prevzetim pocitam, to neni problem...
>
> Jeste jeden detail, jaka je spravna "clenska" brmlabi postovni adresa?
>
> sachy

If you are not part of the solution, you are part of the precipitate.