[Brmlab] Etna a naky to lytadlo na kamerovani :)

Juraj Saksun juraj.saksun at gmail.com
Sat Aug 24 01:23:02 CEST 2013

Mohl bych zapujcit pokrocilejsi desku MultiWii osazenou
3-osym gyroskopem
3-osym akcelerometrem
3-osym magnetometrem
a barometrem

Bohuzel ja jsem si ji jeste nemel cas namontovat a vyskouset ale mela
by byt mnohem stavilnejsi, uz jen kuli akcelerometru

A kdyby si chtel nekdo pohrat se softem tak zapujcim i nejake dalsi
senzory, treba GPS, ultrazvuk...

Jerry