[Brmlab] OHM2013 prodluzka

niekt0 niekt0 at hysteria.sk
Thu Aug 22 17:04:49 CEST 2013

Nazdar,

predlzovacku stihol smutny osud opustenia na letisku.
Ked som letel spat, bral som navyse kopu veci ktore tak este ostali
(nejake apcka, predlzovacky, kable, ...) a prekrocil som limit batoziny asi o 4kg.
Nieco som narval do prirucnej batoziny, ale ta dlha predlzovacka uz fakt nesla.
Rozmyslal som ze si priplatim za hmotnost navyse, ale vychadzalo to na cenu niekolkych predlzovaciek.
Vsetci ostatni co leteli so mnou mali iba prirucnu batozinu.

RIPp.

n.