[Brmlab] Brmbar

Tomas Overdrive Petru tpetru at gmail.com
Wed Aug 21 13:10:44 CEST 2013

Hehe, vtipne je, ze zrovna Ty jsi byl ten, kvuli kteremu se skoro nejvic
pochybovalo, ze by navrh kamery prosel. Navic Mrkva mel docela
smysluplny komentar, ze kdo na to bude koukat, predstav si, ze mas
nahrany tyden mezi inventurama a zjistis, ze Ti chybi 600.-. A ted co?
Budes jako tyden koukat na realtime video? Pripadne na 3 dny, kdyz bude
kamera sepnuta jen pohybem?

~ Over

GoogleTalk/Jabber.....tpetru at gmail.com