[Brmlab] Brmbar

Jan Hrach jenda at hrach.eu
Wed Aug 21 12:10:59 CEST 2013

Na #buro vznikl podle mě velmi dobrý (a to nejen proto, že jsem ho napsal já! :-D) nápad:
12:04 < Jenda`> A jo! Co to přestěhovat do socroomu a doufat, že to bude víc na očích?
12:05 < Jenda`> Místo by se podle mě našlo, třeba ultrazvuk a pískoviště do kuchyňky :)
12:05 < Jenda`> Víc na očích znamená větší lákadlo pro zloděje, ale zase tam nikdy nebude sám a členové si snad všimnou…
12:05 < Jenda`> nebo mu to alespoň bude blbý krást tam před očima a ne vzadu v úkrytu