[Brmlab] Brmbar

Jan Hrach jenda at hrach.eu
Wed Aug 21 12:03:10 CEST 2013

Zavřené dveře byly vymyšleny včera večer a už dneska ráno prošel nečlen otevřeným brmlabem, ve kterém byli tři členové, kteří byli na meetupu, otevřenými dveřmi do brmbaru a hrabal tam. Myslím, že to prostě nikdo nedodržuje a dodržovat nebude. Nechcete tam alespoň *někdo dát pružinu*, dokud nevyrobím technické řešení (momentálně je blocker, že schází RFID čtečka na Mifare).