[Brmlab] foodhacking photos

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Aug 21 11:51:13 CEST 2013

On Wed, Aug 21, 2013 at 11:04:37AM +0200, Tomas Overdrive Petru wrote:
> To me taky napadlo, ale otazka je, jak tu kulturu z toho odstranis,
> podle me ani filtrovacim papirem nebo tak, proste nezabranis tomu, aby
> se tam kultura dostala. Musi podle me existovat nejaky technologicky
> postup, jak ruzne fermentace a kvaseni zastavit. Tabak taky dal
> nefermentuje, kdyz jej koupis v trafice, stejne jako rybi omacka nebo
> komercni kombucha. U vina je to treba jasne, vino zacne obsahovat tolik
> alkoholu, pripadne tak malo cukru, ze kvasne kultury umrou na alkoholove
> produkty sveho metabolismu.

  Ocekaval bych, ze do toho typicky nasypes nejakou latku, ktera
kvasinky (primo ci neprimo) povrazdi. AFAIK je popularni treba E202:

	http://en.wikipedia.org/wiki/Potassium_sorbate

(Par minut jsem googlil a radi tohle pridavat prave i pokud chces
predcasne zastavit kvaseni u vina ci medoviny - treba kdyz ho chces
na zaver jeste dosladit.)

	If I had more time, I would have written you a shorter
	letter.  -- Blaise Pascal