[Brmlab] Brmbar

Tomas Overdrive Petru tpetru at gmail.com
Wed Aug 21 10:54:47 CEST 2013

Ahoj,
s timhle nesouhlasim, me osobne je UPLNE fuck, kdo krad a jestli, a
mojim a IMHO nasim cilem je, aby kradeze proste prestaly. MMchodem sifra
neni bezpecnejsi tim, ze neznas jeji princip, sifra je bezpecnejsi, kdyz
je principielne v poradku. Tolik k sireni/nesireni informaci.
Hlasoval jsem pro zamceni brmbaru na kartu a pro to, ze kdyz bude neco
chtit neclen, bude muset poprosit clena, aby pro nej dvere otevrel. Tim
se vyresi to, ze by manko delal neclen/neclenove.
Imho nejake manko udelali i clenove, protoze vcera jsem se bavil s
jednim, resil jsem kombuchu, on si vzal flasku neceho k piti a az kdyz
uz prosel do pulky hw-labu, vzpomel si, ze si ma objet caro-kod. To se
stava a asi i stavat bude, je to sice nemile, ale omluvitelne imho, a
neni to v radech stovek korun tydne, ale treba stovky mesicne, imho. To
bych chapal.
Takze podle meho:

PRO:
- zavrene dvere do BRM baru dohlednou na to, ze clenove se budou starat
o aktivity neclenu [prispeji k socialnimu zivotu, pac nekdo si o neco
bude muset rict a ten mu bude muset odpovedet ;]
- neni to zadna smira - tedy zatim neni potreba pouzivat kameru, ktera
neselektivne kouka na vsechno to soustani na lednicce, ktery v kuchynce
provozujete/me
CON:
- dvere na kartu zamezuji pistupu k tekouci vode, coz ale IMHO neni
takovy problem, pac dalsi tekouci voda je na hajzliku pod schody +
elektricka cast labu vodu zas tak nemiluje a chemicka/biologicka je
prave za tema zamcenejma dverma

NAVIC:
Zadne rozhodnuti neni nezvratne. Pokud zjistime, ze to pomohlo a nicemu
to nevadi, nechame to tak. Pokud zjistime, ze to bud nepomohlo nebo
zavrene dvere zpusobuji vazne prekazky v chodu prostoru, tak se to holt
nejake utery zrusi stejnym hlasovanim, jakym se to ted zavedlo, ne?

S pozdravem,
ultra novacek a vseznalek
~ Overdrive

Dne 21.8.2013 4:37, Peter Boráros napsal(a):
> S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory
> dotycneho odradi a zostane tak neodhaleny. Je vhodne resp. nutne, aby
> ludia, ktory tieto problemy riesia nezdielali privela informacii z
> vyssie uvedeneho dovodu. Toto samozrejme plati aj pre jedincov, ktory
> sice priamo nie su zapojeny do riesenia, ale k informaciam sa dostali.
>

> S pozdravom / Yours sincerely
> *Peter Boraros*
>

> 2013/8/21 Juraj Saksun <juraj.saksun at gmail.com
> <mailto:juraj.saksun at gmail.com>>
>
>     Au, to zni docela brutalne. Jestli nekdo vykrada cilene brmlab a
> [...]

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www...................http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.............00420-721-007-507
BitMessage............BM-GtNURLvzSerBXPvaTwsu3xfcn3nZZjZP
GnuPG public key......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
twitter...............https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/Jabber.....tpetru at gmail.com
blog..................http://d8ofh8.blogspot.com