[Brmlab] foodhacking photos

Tomas Overdrive Petru tpetru at gmail.com
Wed Aug 21 09:32:38 CEST 2013

Ahoj Frantisku,

taky dekuju za akci, bylo to dobry a poucny. Vcera jsme vypili, co po
akci zbylo [vodni kefiry] a nikdo si nestezoval, ze by mu to nechutnalo,
akorat rikali, ze Club Mathe ma dejaky divny nalepky ';]
Kultury zatim zijou, jestli i rostou, to se uvidi.
Chtel jsem se zeptat, jestli je normalni, ze kombucha, co jsi mi dal, ze
zacala tak jako trochu trepit a rozpadat z jedne strany. Znamena to, ze
je nejaka "nemocna" nebo je to spis kuliva preprave a presazeni?
Taky jsem se chtel optat, jestli kefir [mlecny], kdyz byl v lednici,
jestli se nejakym zpusobem zmenila aktivita tech zrn - zpomaleni
aktivity, zastaveni rustu?
Obecne, daji se procesy kvaseni nejak rozume zastavovat? Naprilad, kdyz
bychom chteli delat garum, coz jsou vlastne fermentovane ryby se soli,
myslis, ze chlad, nebo neco, by fermentaci zastavilo, kdyz uz budu mit
dojem, ze vic nechci?
Vim, ze treba komercne prodavana kombucha nekdy zastavena je a jindy ne.
Kdyz neni, flasky v obchodech jsou nafoukle a maji tendenci byt nepitne,
ale vetsina soucastne komercni kombuchy uz v obchodech nekvasi. Jakto?
Jestli to nekde pises, tak se omlouvam, tohle info jsem nenasel, zatim.

S pozdravem,
~ Tomas - Overdrive

P.S.: mam tady pro Tebe jeden asijsky ideogram, ktery Ti urcite v Koreji
pomuze k snadnemu navazani kazdodennich kontaktu ;]

~:E|:(

Preklada se to takto: muz, ktery nese na na hlave na trh priserne
smrdici trinohou chobotnici a vubec z toho nema radost.

Dne 20.8.2013 19:17, Frantisek Apfelbeck napsal(a):
> [...]
> wiki strankach a ujistit se, ze kultury radne jedou - v tuto chvili
> vam v Brmlabu zdrave kvasi nealkoholicke zazvorove pivo + kombucha.
> Muze se prosim nekdo ujisit, ze je vypnuty ten ohrivac vody do
> akvaria, ktery zahriva dany maly inkubator (u Brmlab piskoviste). Moc dik!
>
> Brzy napisi ohledne sklizne, jeste by jste meli mit tak den ci dva ...
>
> Ahoj,
>
> Frantisek Algoldor Apfelbeck
>

> biotechnologist&kvasir and hacker
>

> http://www.frantisekapfelbeck.org
>

> "There is no way to peace, peace is the way." Mohandas Karamchand Gandhi

BitMessage............BM-GtNURLvzSerBXPvaTwsu3xfcn3nZZjZP
GoogleTalk/Jabber.....tpetru at gmail.com