[Brmlab] Brmbar

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Aug 21 00:34:57 CEST 2013

  Ahoj!

On Wed, Aug 21, 2013 at 12:00:27AM +0200, George Blackhead wrote:
> Vzhledem k tomu ze v labu nejsem zase tak casto tak jen u nekolika osob jsem si clenstvim jisty. U ostatnich tapu, vcetne nickname, takze bude fajn, kdyz si kazdy cen i neclen bude navic od priste nosit i jmenovku... :-D

  Pokud Tobe nezname lidi oslovis a das se s nimi do reci, treba poznas
spoustu novych zajimavych entit! ;-)

> A potom mozna zavedeme i rasovou segregaci...

  Nebo nechat pruchozi jen pruh u podlahy a pro skrob a dalsi cukry by
se probojovali jen dostatecne hubeni a ohebni brmlabaci. Jen bychom
museli probourat alternativni vchod do biolabu, abych se tam taky jeste
nekdy mohl podivat.

	If I had more time, I would have written you a shorter
	letter.  -- Blaise Pascal