[Brmlab] Brmbar

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Wed Aug 21 00:00:27 CEST 2013

Ahoj

Ja, jako neclen jsem se v kuchynce odbavoval sam pomerne casto. Nutnost takoveho opatreni ale chapu a respektuji.

Od ted vzdy budu nekoho obtezovat a lakat ho za svymi pochybnymi aktivitami do kuchynky...
Prosim tedy radne cleny, aby vzdy nosili viditelne oznaceni -BrmMember- nebo neco takoveho, abych je poznal od neclenu a necleny k tomuto nezneuzival...
Vzhledem k tomu ze v labu nejsem zase tak casto tak jen u nekolika osob jsem si clenstvim jisty. U ostatnich tapu, vcetne nickname, takze bude fajn, kdyz si kazdy cen i neclen bude navic od priste nosit i jmenovku... :-D

Dekuji za spolupraci!
Blackhead

A potom mozna zavedeme i rasovou segregaci...