[Brmlab] foodhacking photos

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Tue Aug 20 19:17:45 CEST 2013

I ja jsem si dane akce radne uzil, coz je ale pro me v Brmlabu jiz tradicni :-) Jen doufam, ze "Iva & Frantisek" nezachyti moje draha Eunha, protoze to bych byl v pekne kasi :-)

Mejte se krasne a ja se brzy ozvu, je treba dotahnout info na tech wiki strankach a ujistit se, ze kultury radne jedou - v tuto chvili vam v Brmlabu zdrave kvasi nealkoholicke zazvorove pivo + kombucha. Muze se prosim nekdo ujisit, ze je vypnuty ten ohrivac vody do akvaria, ktery zahriva dany maly inkubator (u Brmlab piskoviste). Moc dik!

Brzy napisi ohledne sklizne, jeste by jste meli mit tak den ci dva ...

Ahoj,

Frantisek Algoldor Apfelbeck

biotechnologist&kvasir and hacker

http://www.frantisekapfelbeck.org

"There is no way to peace, peace is the way." Mohandas Karamchand Gandhi