[Brmlab] LiveView

Ondrej Beranek rainbof at gmail.com
Thu Aug 15 14:54:05 CEST 2013

myslim ze ho nemel. navic je to fakt dlouho. treba pul roku.

Ostatně věci s kodem jsem v output bufferu videl nekolikrat. naposled
nejaky spaleny adaptery. (jeden jsem vratil do skladu).
myslím že se to tam dostává tak že to "někdo" po sobě neuklidí a "někdo"
jinej to pak uklidí do Output bufferu což vysvětluje i to kam se poděl
některý HW.

R.