[Brmlab] Laboratorni sklo

Jan Kapoun info at kappi.cz
Mon Aug 12 16:13:33 CEST 2013

Ahoj, tak jsem od chlapika co to vsechno ziskal dostal par korenek (cti
zabrousenych lahvicek 20ml). Jeste tam ma par 2l zabrousenych. Celkove
ta fura, hromada, neskutecne mnozstvi.... atd. co jsem videl byla jedna
krabice s par sklenicema (odhadem tak 50ks skla)...  Pisu hlavne proto
aby biolabaci nebyli smutni, prakticky vubec o nic neprisli...

kappi