[Brmlab] Zehlicka v overflow

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Aug 6 17:34:15 CEST 2013

  Ahoj!

  Do overflow jsem umistil zehlicku. Cca rok stara, ale po padu se pri
dalsim zapnuti rozesmrdela, v ramci debuggingu z ni vypadl
uvolneny+zdeformovany gumovy distancni sloupek drzici v jednom miste
plotnu (imho zdroj smradu). Ted uz ale nejde zapnout, ale mozna je to
jen neco jako vypalena pojistka - bohuzel se mi ji nepovedlo behem
zbezneho pokusu nedestruktivne rozebrat, i kdyz jsou tam nejake srouby,
ktere lze vysroubovat.

  Chcete-li nekdo zehlicku, klidne si ji vemte a zkuste opravit. :)