[Brmlab] Zidle

Ondrej Mikle ondrej.mikle at gmail.com
Mon Aug 5 22:51:08 CEST 2013

Zdar,

jak sme sa minule bavili, pozrel som par zidli, ktore by mohli nahradit tie nase
"presedene". Mozme prejst zajtra na meetupe.

Nebol by som vobec proti novym zidlim (miesto bazarovych), mame istotu, ze sa v
nich "nic nezabydlelo" od cias predchadzajuceho majitela nez to preslo roznymi
skladmi, atd. Prispel by som netrivialnou ciastkou (detaily na meetupe), ale
nebudem ich vsetky platit sam. Prvu varku by som videl trebars na 6 ks.

Napad s pratelnymi potahmi bol zaujimavy, ale nenasiel som, ze by sa ich nejak
moc predavalo, skor su pre specificke zidle.

Kandidati traja:

1.
http://www.kika.com/cz/katalog/m/bydleni-pracovny/kancelare/otocne-zidle/18026791/otocna-zidle-brindisi/

- potah neni kozenka

2. http://www.asko-nabytek.cz/3057165.3-kancelarske-kreslo-s-v-h-ca-59-103-112-60-cm

- vyzera dobre, ale potah z kozenky, slo by s extra potahmi

3. http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S09894439/

- s "vetranim na chrbat", neni z kozenky, ale sa mi zda uz trocha draha

OM