[Brmlab] Biolab?

Jakub Friedl jakub.friedl at gmail.com
Mon Apr 29 22:34:31 CEST 2013

cau, nejake informace o biolabu a aktualnich projektech v nem jsou na wiki
http://brmlab.cz/project/biolab

(ale rozhodne ne vsechny, kliceni tam neni a doufam ze se Iva podeli o
video, take jsem zvedav jak to dopadlo)

aktualne se asi nejvic aktivit odehrava okolo openPCR, elektroforezy, ktere
hodlame zprovoznit, stav viz odkaz, snazim se to v tomto hledu udrzovat
aktualni :)

Kyknos