[Brmlab] open data hacking

Honza Cibulka honza at datastory.cz
Fri Apr 26 12:58:06 CEST 2013

Zdar,
bylo by to cca na 3 hodinky akce plus pokec všech zúčastněných, přišli by lidé z neziskovek (např. Náš stát) a společně hackovali nějaký dataset. Přičemž by na začátku byla nějaká prezentace od těch dvou hostů plus od nás (data iHNed) o tom, co se dá z dat zjistit v novinářské/občansky angažované práci, následovalo by hackování toho konkrétního balíku dat. Zatím upřesňujeme, který dataset to bude, teď to vypadá na komplet seznam nehod na D1 od roku 07.

Bude to asi hodně o Google Refine, trochu Pythonu a nějaké D3.js.

--

S pozdravem

Honza Cibulka

http://datastory.cz