[Brmlab] zapekani desek

Jiří Pinkava j-pi at seznam.cz
Wed Apr 24 11:02:28 CEST 2013

Ahoj,

dělal jsem to 2x můžu ti dát par hintů, ale není na tom nic magického.

- použij elektrickou troubu (kvůli kvalitě regulace)
- použij nějaké tavidlo, stačí i kalafuna v lihu
- teplota musí být aspoň 270°C, (záleží čím je to pájené, může se dost
lišit)
- použij nějakou mřížku (kvůli proudění vzduchu) na kterou to můžeš upevnit
- upevni to tak aby jsi při manipulaci nehnul se součástkami
- připrav si silné nervy, je nepříjemné sledovat jak se z desky v troubě
kouří (větrej)
- nech troubu vyhřát, počkej až zchladne a pak zase sepne a začne hřát,
pak to tam šoupni
- já jsem to tak nechal na max teplotu 30 sec, musí se to prohřát, ale
je to 7x víc než by mělo být
- chladnutí proveď tak že troubu vypneš a otevřeš, ale nedělej tomu šok
tím že by jsi to hned tahal ven

- první zapékání jsem dělal tak 10 sec, stroj držel 2 hodiny a pak se to
zas urvalo ...
   takže mi to vyšlo až na druhý pokus

kdyby mě ještě napadlo že jsem na něco zapoměl, dám vědět.

Pinky.