[Brmlab] jste ze "stare skoly"? ctete :)

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Mon Apr 22 05:05:26 CEST 2013

Ja jsem zacal na robotronu :-) a ta zelena a cerna se mi nejak vryly do srdce az do ted (vivad vim!). Pote jiz po-revolucne PC AT 286 ... tvrde boje s konfiguraci autoexec a config.sys aby clovek mohl hrat i to na co pri 640 kb opravdu nema narok -)

Zdravim,

FAA

Frantisek Algoldor Apfelbeck

biotechnologist&kvasir and hacker

http://www.frantisekapfelbeck.org

"There is no way to peace, peace is the way." Mohandas Karamchand Gandhi