[Brmlab] jste ze "stare skoly"? ctete :)

Ondrej Beranek rainbof at gmail.com
Sun Apr 21 08:47:55 CEST 2013

Já mám vzpomínky na období kolem revoluce :)
Já si pamatuju na své první pc pmd 85-3 pak c128 s disketovkou a tunou
dokumentace, kde jsem začal první krůčky prepisovanim mnohastrankovych her
v basicu a při následném hledání proč to nejde (hru plague spot jsem nikdy
nerozjel...) jsem strávil nejedno odpoledne. :). Schválně pamatujete si
pořad pc-world ?