[Brmlab] DSP evenings

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sun Apr 21 01:28:40 CEST 2013

Ahoj BrmLabaci,

jak jiz jsem drive vyhrozoval, vyhlasuji prednasky:

            **** DSP Evenings ****

kazdy ctvrtek od 19:00 krome dni kdy je TalkNight
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Prvni prednaska bude 25.4. od 19:00. Jelikoz na doodlu vznikla zajimava
situace, kdy vice lidi je ochotno udelat kompropis a zacit od 19:00 nez kolik
lidi by mohlo prijit od 20:00, tak jsem zvolil takto. Na zacatku (takze
prijdte vcas) dam jeste hlasovat zda priste nezacinat treba od 19:30...

Osobne je mi sympatictejsi tech 19:00, v tu dobu jeste lidi vetsinou nejsou
ospali, ale pokud si odhlasujete, ze chcete prednasky spis od 20:00 tak s tim
nemam problem.

David

PS: Prosim Paskyho, aby to rezervoval v http://brmlab.cz/event/start, nevim
jak se to dela, ani jestli na to mam prava.

PS2: Jak je to s tabuli? Bylo by dobre bud tu malou presunout dopredu,
pripadne tam dostat docasne nejakou vetsi (treba na stojanu). Pres projektor
to psat nechci. Cim vetsi tabule, tim se vam to bude lepe chapat, protoze
budu moct v rohu ponechat `globalni definice'. Na male tabuli budu nucen
casto mazat nebo psat pres sebe ;)